Package Designs

Malibu

Very Detailed design. Each layer of design has some meaning relating to Malibu

Packaging_design_20.jpg

Packaging_design_21.jpg

Doritos Packaging Concept

Great combination of color, shape and the product itself, getting rid of the floppy chips bag.

Packaging_design_22.jpg

DJeep Lighter

Illustrations and typography can really change the way a person looks at the product

Packaging_design_23.jpg

DCTO

The design shows a Japanese Zen doll known as a Daruma doll representing curious limbless, traditionally red-cloaked figure

Packaging_design_24.jpg

Sake Bottle

A very clean and minimilastic design. The aesthetics are very Japanese

Packaging_design_26.jpg

Equal Exchange Packaging

Beautiful use of typeface and color

Packaging_design_27.jpg

Quick Fruit packaging concept

The cover design has been really carefully thought. It resembles the core of the fruit that would be visible if the fruit is cut in half.

Packaging_design_28.jpg

Berkel’s Coffee Pack

The vintage look to the package and coffee like color gives a very beautiful look to the design.

Packaging_design_3.jpg

Raisin Blanc

An old school traditional design

Packaging_design_30.jpg

12 Inches Branding and Packaging

Fantasting design idea by using a printed packing tape which works well as a bottle label

Packaging_design_31.jpg

Alternativa Packaging

The bursts of colors give the coffee design a very different dimension. The coffee beans have been blended fantastically into the design

Packaging_design_32.jpg

Entry Identity

The way the logo has been represented on the packing makes the design look very sleek

Packaging_design_33.jpeg

Caffeol Coffee

Very much a monochromatic style design. The design represents the earthiness of the coffee within the package

Packaging_design_34.jpg

Coffee Nova

A very sleek and black/gray gives this a very different look.

Packaging_design_35.jpg

Karmoy Gravlaks

White and Black design across all the platforms with very sleek designing on the package.

Packaging_design_36.jpg

Lager

Fantastic way to represent the Triple L of the Lager

Packaging_design_37.jpg

Metrio Coffee Visual Identity

The combination of the name, the traditional themes and selected colours (brown, coffee, silver, blue, gold) compliment the overall design and gives the brand the classical, fresh and simple perspective it requires to make its mark.

Packaging_design_38.jpg

Breakfast Aid

The design makes the product to be really wanted by consumers. First Aid is a collection of supplies and equipment for use when in urgency. In the same way the design of this product compliments the purpose of the product.

Packaging_design_39.jpg

Weil For Tea

A very visual way of striking the consumers mind.

Packaging_design_4.jpg

SanCor Sublime

The design really compliments the name of the brand that is “Sublime”

Packaging_design_41.jpg

Cuervo AZT

The design gives a very traditional and a very detailed view if the product.

Packaging_design_42.jpg

Bigelow Tea

Superb use of typography and color makes the design loo beautiful

Packaging_design_43.jpg

XCTR

Great use of illustration and a very detailed design

Packaging_design_46.jpg

+359 Wine Range

The real purpose of the design was that everyone should not only see the label as an image, but to feel it and sense it with their fingers.

Packaging_design_5.jpg

Urban Influence Holiday Promo

The typography and the desing on the wooden box makes this a very interesting packaging.

Packaging_design_7.jpg

Ataerkil toplumu KADIN mı yarattı?!

KADIN VE ERKEK EŞİT MİDİR?

*Bu nasıl bir sorudur ki asırlardır herkes sorar; fakat cevabı bir türlü bulunmaz.Aşağıda yer verdiğim bazı ülkelerin sıralamasında kadına en azından seçme ve seçilme hakkı konusunda (sözde) "eşitlik" veren devletlere bir göz atalım.

*Sonra düşünelim; NEDEN kadınlara seçme hakkı vermek için bu kadar yüzyıl beklendi diye!!!! İlk bilinen demokratik seçimler -eşit olmasa da- M.Ö. IV.yy Antik Yunan şehirlerinde görülür. Soylu "erkekler" dönemin meclisinde oy verip fikrini söyleme hakkına sahıpken kadınlar, köleler ve o Yunan şehrinde doğmamış olanlar oy kullanamazdı. (Öncesi olmakla birlikte) O vakitlerde başlayıp kadının kölelerle eşdeğer tutulması yaklaşık 2200 yıl devam etti -hala da bu devamlılık bitmiş sayılmaz-...! Peki bu, kimin hatası? Yoksa kadınlar eşitliği yeteri kadar istemediler mi?

* Bir annenin çocukların yetiştirilmesindeki payı tartışılamaz derece büyüktür.Şimdi, bir kadının iki çocuğu olduğunu düşünün.Biri erkek, diğeri kız.Çocukların büyüme esnasında, kıza "Sus! Konuşma, ağabeyine karşı gelme!" ; erkeğe de "Sen erkeksin ne dersen olur" şeklinde yaklaşan bu insan yine birKADINdır.Bunun asırlarca bu şekilde devam ettiğini düşünürsek bir noktadan sonra artık bu durum otomatikleşip olağanlaşınca erkeğin egemenliği kaçınılmaz bir hal almıştır.

*Acaba ataerkil bu düzeni KADIN mı yarattı?

--->Asagida, bazi ulkelerin yillara gore kadinlara secme ve secilme hakki vermesinin siralamasi yer almaktadir.

*Yeni Zellanda ---> seçme hakkı 1893 yılında, seçilme hakkı 1918'de
*Avusturalya --->1902
*Finlandiya --->1906
*Norvec --->1903
*Danimarka --->1915
*Kanada --->secme hakki 1917 yilinda, secilme hakki 1920
*Sovyet Rusya --->1917
*Avusturya --->1918
*Almanya --->1919
*ABD --->1920
*Ingiltere --->1928
*G.AfrikaCmhr ---> ırklarlarına göre; 1930'da beyaz ırka, 1984'de Hint ırkına , 1994'de de siyah ırka, oy hakkı tanımıştır.
*Turkiye --->1935 (Belediye secimleri icin 1930, muhtar secimleri icin 1933)
*Fransa --->1945
*italya --->1945
*Yugoslavya --->1946
*Romanya --->1946
*Bulgaristan --->1947
*Belcika --->1948
*Arnavutluk --->1958
*Isvicre --->1971
*Isvicre'ye bagli Applenzel---->1990

G Milat

Vintage and Retro Logo Designs

Boxer

Laughing Water Ranch

Bio Bazar

Russian Collection

Hero Film

Cardinale Logo

Coastline Industries

Villa Vino Raca

Hidalgo Stout

Milford

Hampton Rustic

Casino Lemonade

Union Express

Jaguar Pale Ale

Moss Creek Lumber

The Blender’s Choice

Seven Hedgehogs

Handmade

Pioneer

Coffee

Prost Glassworks

Reforger Films

Stoneart Designs

United States Postal Service

2leep